בני הרצליה עומדים להיות מושעים מהטורניר לאחר שבעלים של קבוצת טראפאני שארק האיטלקית קרא ל-FIBA להשעות את הקבוצות הישראליות. ולריו אנטוניני, הבעלים של טראפאני שארק, הודיע כי הוא יגיש עתירה ל-FIBA בבקשה להשעות את הקבוצות הישראליות מהטורניר. בני הרצליה, שנמצאת באותו בית ב-Champions League כמו טראפאני שארק, עלולה להיות מושפעת מההחלטה. הקבוצה, שמאמנה הוא דני פרנקו, עדיין לא הגיבה להודעה. המשחקים ב-Champions League צפויים להתחיל בקרוב, וההחלטה עלולה להשפיע על הקבוצות הישראליות. בני הרצליה, שיחקה בעונה הקודמת ב-ILBSL, עדיין לא ידוע מה יהיה גורלה בטורניר.