בני הרצליה הובסה על ידי מכבי תל אביב בתוצאה 137-75, תוך שמינה שחקנים שונים קלעו מספר דו-ספרתי של נקודות, במשחק שקדם לפלייאוף. המאמן אודד קטש אמר כי 'זה היה משחק טוב שהתחלנו נכון משני צדי המגרש'. גור לבי חזר לשחק אחרי פציעה וקלע 16 נקודות. טמיר בלט קלע 17 נקודות ואיפה לונדברג קלע 15 נקודות. ג'סטין אדלר-דיוויס קלע 23 נקודות עבור בני הרצליה. המאמן יהו אורלנד אמר כי 'הסיכום של המשחק היה ברור, ולא היינו בעלי ביצועים טובים, ואנו צריכים לשפר לפני שנתחיל את הפלייאוף'. מכבי תל אביב תשחק מול הפועל תל אביב במשחק המחודש מהסיבוב ה-21. לבי אמר כי 'אני רוצה לדבר על רז אדם ועל כמה שנגע לו'. הצוות עשה עבודה גדולה כדי להחזיר אותי לפעילות. יש לנו הרבה עומק ונהיה מוכנים לפלייאוף.