בני הרצליה העפילו לחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון 84-73 על הפועל חולון. השחקנים ג'ימי קלארק, כריס סילבה וג'ון מיקס הובילו את הקבוצה. קלארק קלע 22 נקודות, סילבה תוספת 18 נקודות ומיקס תרם 16 נקודות. מנגד, אידן זלמנסון קלע 16 נקודות, אליהו מיטרו-לונג תוספת 15 נקודות וג'אלן אדאמס קלע 9 נקודות. המאמן יהו אורלנד אמר: 'אנחנו קבוצה צעירה, ואני אמרתי זאת כל העונה. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב'. הקבוצה העפילה לחצי גמר גביע המדינה, שיתקיים בירושלים. מכבי תל אביב, הפועל תל אביב והפועל ירושלים הצטרפו גם הן לחצי גמר. מכבי תל אביב ניצחה את נס ציונה 78-63, הפועל תל אביב ניצחה את מכבי רמת גן 86-50. הפועל ירושלים העפילה גם היא לחצי גמר.